VRAGEN? WE HELPEN JE GRAAG!

Heb je een vraag over onze producten of over onze service? Dat begrijpen we.

Hieronder vind je de veelgestelde vragen. 93% van de mensen die een vraag heeft vindt in onderstaand overzicht het antwoord op zijn vraag.

Hoe bestel ik rolgordijnen, dakramen, jaloezieën bij Kaniou?

Je kan bij kaniou 24/7 online winkelen en heel eenvoudig je bestelling plaatsen.

Ja, al onze prijzen zijn inclusief de 21% btw.

Wij werken met een webwinkel keurmerk zodat je een extra zekerheid hebt bij het veilig bestellen. Wat klanten over ons zeggen kan je via Trustpilot eenvoudig terug vinden. 

Linksbovenin zie je een slotje dit houdt in dat we met een veilig internetverbinding werken.

Wij vragen geen persoonlijke gegevens op per e-mail.

Onze kassasysteem is geïntegreerd met Mollie, de grootste partner voor online betalingen.

  • Selecteer of zoek het product dat je nodig hebt.
  • Selecteer de juiste kleur breedte en hoogte en indien aanwezig andere opties.
  • Je ziet nu een groene melding dat je product in het wagentje is geplaatst.
  • Je kan nu vervolgens direct afrekenen of nog meer artikelen in je winkelmand toevoegen.
  • Als alle gegevens goed zijn ingevuld wordt je doorgestuurd naar onze verzendmethodes
  • Je kan nu in de laatste stap eenvoudig betalen met Ideal, Bancontact, sofort of creditcard. Je zal een ontvangsbevestiging krijgen in je mail bewaar deze goed.

Omdat onze gemiddelde bestelwaarde meestal hoger is dan normaal en wij een veilige omgeving willen behouden raden we je aan om een account eerst aan te maken voordat je bestelt.

Nadat u bestelling is geplaatst. Dient u binnen 24 uur te melden. Na 24 uur, worden de bestelling in productie genomen. Je dient contact op te nemen met klantenservice info@kaniou.be voor meer informatie, of telefonisch contact opnemen.

We leveren momenteel alleen aan Nederland en Belgie.

Ja dit is mogelijk neem hiervoor contact met ons op via de mail.

Contact opnemen?

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vragen over je bestelling?

Als de status van je order wijzigt, ontvang je van ons automatisch een mail.

In deze mails vind je ook meer informatie over de verwachte levering.

Sidebar
We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.